فیلم | همقدم با ارتش سوریه در ورود به حومه حلب
کد خبر: 3879369
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

فیلم | همقدم با ارتش سوریه در ورود به حومه حلب

دوربین العالم همقدم با ارتش سوریه وارد شهرک‌های حومه شمال غرب حلب شده و از پاکسازی این شهرک‌ها از سوی ارتش فیلم و گزارش تهیه کرده است.

به گزارش ایکنا؛ ارتش سوریه مناطق متعددی را در غرب و شمال شهر حلب آزاد کرده و بعد از اخراج تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های متحد آن، این مناطق را از تیررس تروریست ها خارج کردند.

عملیات ارتش سوریه و هم پیمانانش با سرعت بسیار در مناطق حومه حلب ادامه دارد؛ ارتش پس از درگیری‌های شدید با گروه‌های تروریستی، روستای «کفر داعیل» و «تله شویحنه» در حومه غربی حلب را پاکسازی کرده و ارتباط حومه شمالی حلب را با حومه غربی آن قطع کرد.

یکی از نظامیان حاضر در این عملیات با اشاره به پیشروی ارتش به سمت کفر داعل و ارتفاعات شویحنه و اطراف آن، گفت: ارتش سوریه با کنترل بر ارتفاعات شویحنه، حمله به مواضع گروه‌های تروریستی در حومه شمالی حلب را آزاد کرده و روستاهای حریتان، عندان، وصالات لیرمون، غرب الزهرا، حیان و بیانون تا نبل و الزهراء را در همین منطقه آزاد کردند و به این ترتیب شهر حلب به طور کامل از تجاوز گروه‌های تروریستی ایمن و از تیررس تروریست‌ها خارج شد.

نظامیان سوری اعلام کردند که هدف از آزادسازی همه روستاهای اطراف شهر حلب، خارج‌کردن شهر از تیررس تروریست‌هاست.

به محض اعلام آزادی این شهر، مردم به خیابان‌ها ریخته و شروع به شادی و پایکوبی کرده و مراتب قدردانی و تشکر خود را از ارتش و هم‌پیمانانش اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha